Kurs i sikker generativ AI

Vi lever i en tid der AI er i ferd med å endre måten bedrifter og ansatte jobber på – både ved å forbedre daglige rutiner og ved å omforme hele forretningsmodeller. Men hva er egentlig hensiktsmessig, og hvordan kan bedrifter bruke generativ AI til å skape reell forretningsverdi?

Nytt kurs!

Vil dere begynne å bruke generativ kunstig intelligens på en trygg og etisk bærekraftig måte i virksomheten? Kurset vårt i sikker bruk av generativ AI hjelper virksomheter og ansatte med å integrere AI på en ansvarlig og trygg måte, og det danner et grunnlag for AI-kompetansen som kreves i forordningen om kunstig intelligens. Kurset går gjennom mulighetene som ligger i AI, og dere får vite hvordan dere kan minimere den juridiske, etiske og organisatoriske risikoen. Ta det første skrittet mot en fremtid med AI!

Eksempler på innhold:

Icon

Ulike typer AI-verktøy

Vet du hvilke AI-verktøy som finnes og kan brukes i virksomheten din - og hvilke som er trygge?

Icon

La informasjonsklassifiseringen vise vei

Bruk AI på en trygg måte ved å vite hva du kan og ikke kan dele med AI.

Icon

Få nytte av AI

Få inspirasjon til områder og funksjoner der AI kan gjøre en stor forskjell.

Icon

Som du spør AI, får du svar

Slik får du bedre resultater fra AI-instruksene dine med enkle justeringer.

Icon

Kan du stole på forslagene fra AI?

AI-resonnementer er troverdige, men kan vi alltid stole på svarene? Vi går gjennom hvordan du kan kvalitetssikre forslagene fra AI.

Kurset er utviklet i samarbeid med Walma Digital AB, som har flere års erfaring og ekspertise innen AI-utvikling, datadeling og EU-lovgivning. Walma Digital AB er innholdseier, og kurset bruker Junglemaps pedagogikk og metode for læring.

Vil du vite mer?

Ta kontakt så forteller vi mer om hvordan NanoLearning kan hjelpe din organisasjon.

Vanlige spørsmål

Hva er NanoLearning?

Hva er generativ kunstig intelligens?

Hvor bruker vi generativ kunstig intelligens?

Hva betyr forordningen om kunstig intelligens (AI Act) når det gjelder krav til AI-kompetanse?